selenaras kızlar akşam 8de doğum yaptım şükür memeyi tuttu ama sürekli emmek istiyo şimdi de hemşire 1 saat kadar emmek istemesi normal dedi ama aç mı acaba doymuyoda ondan mı istiyo aklıma takıldı
Sultanyunus selenaras bende salı günü yaptım göğüslerim yara oldu sütüm var ama emziremiyorum canım çok acıyor 🥺
Belacivciv selenaras Aç olsa ağlar canım o şuan çok yeni daha seni ister sürekli, emmek de rahatlatıyor bebekleri. 1 buçuk saat emzirdiğim olmuştu ilk zamanlar
Melike Sultanyunus Lansinoh ve gümüş kapak öneririm. benimde ilk başlarda yara olmuştu hemen eşime gümüş kapak aldırmıştım. 2 ay onunla yatıp kalktım aşırı iyi geldi bir daha da yara olmadı şükür 🙏🏻
Fatmadumankorc Sultanyunus ben lansinoh kullandım gümüş kapak kullandım pomad kullandım ama hiç biri fayda etmedi bende kişiden kişiye değişiyor kendiliğinden zamanla geçti ama dişlerimi sıkıyordum emzirirken sonradan çevremden öğrendim ki tahinşn üste çıkan yağını sürdüğünüz an geçiyormuş emzirmeden önce silin sonra tekrar sürün
babypoemnur Sultanyunus garmastan pomat sürüp üstüne göğsünün boyutunda kesilmiş buzdolabı poşeti koy geçer o canım hemen benimki öyle geçti
selenaras Sultanyunus güle güle büyütün inşallah çok geçmiş olsun öncelikle benimde ay ı sorun başladı göğüslerim acıyo😢
Merrygirl Sultanyunus emzirmemezlik yapma valla mastit olursun öyle illet bi şey ki 🤷🏻♀️ Sütü boşaltman lazım damarlardan
Merrygirl Sultanyunus emin ol mastit olmak çok daha beter yaşamış biri olarak söylüyorum sık dişini bu günlerde geçiyor ❤️