Arkadaşlar merhaba, ben kasım ayinda rahim filmi çekildim, Aralık da kimyasal gebelik gecirdim. Şimdi şöyle doktorum rahim filminde enjekte edilen siviyi sag tüpüme yolluyo fakat geri geliyo tekrar deneyince gidiyo sol tupte ilk denemede sıvı gidiyo. Doktor sağ tupte yapışıklık var dedi acildi dedi. Ilk 3 ay deneyin dedi denedik ilk ay yani dedigim gibi Aralık da oluyo ama kimyasal oldu. 3 aydir deniyoruz fakat olmadi. Doktorun demesine gore senin tikanikligini biz actik fakat tekrarlabilir demisti. Bence tekrarladi. Asıl sorum şu? Internette hayıt otuyla hamile kalanlari gördüm bende etkisi olur mu bilmiyorum esimde hic bi sorun yok benim sag tüpüm de skinti çıktı. Demem o ki benim gibi tüpü yapışık ya da tıkalı olup hayıt otuyla hamile kalan var mi?? Ya da bilen var mi??