anneolmakzoramagulusuyeter Kimyasaldan sonraki adetiniz beklediğiniz günde mi geldi kızlar? Ve kimyasaldan sonra hiç adet görmeyip hamile kalanlar belirtileriniz nelerdi?
Ruveyda_baskapan anneolmakzoramagulusuyeter kimyasalıda adet gibi düşün demişti doktorum ve 28 gün sonra hemen adet oldum. Düzenim hiç bozulmadı ve kimyasalın peşinden gebelik hemen gelirmiş denersen bilgin olsun , yaşayan 3 tanıdığım da var
Elanull anneolmakzoramagulusuyeter şuan kimyasalımın üstüne 2 ay geçti deniyoruz geçen ay yoktu bakalım bu ay bilmiyorum 29 mart görünüyo adetim dua edin inşallah hamileyimdir 🙏😘
mxs34 Ruveyda_baskapan çok doğru ben düşük yaptım kürtajla temizlediler ertesi ay kimyasal geçirdim sonra ertesi ay da hamile kaldım şu an oğlum 15 aylık 🙏🏻