Ozkan Merhaba arkadaslar buda benim dogum hikayem☘️.. Bundan yaklasik 9.5 hafta once guzel oglumu kucagima aldim. Anca yazma firsatim oldu. Bende 9 ay boyunca bu forumda bi cok seyi takip ettim. Geceleri uyuyamadigimda basliklari okumakla vaktimi gecirdim, ve ozamanlari bebegim karnimdaydi ama simdi kucagimda ve cok farkli bi his mi gercekten. Ben 9 ay boyunca o pembe mavi bulutlarda gezmedim, cogu arkadaslar gibi anne olacagim diye mutluluktan havalara ucmadim, cogu zaman korktum teredutlerim oldu, Anne olmayi becerebilecekmiyim, uykusuz gecelere dayanabilecekmiyim uykuma bukadar önem veren. 9 ay boyunca sigara icene bir anneydim. Gunlerdir kendimden tereddut ettim yavrusu icin sigarayi birakamayan anneligi nasil yapcak. Aylardir kendimi yanliz hissettigim oldu. Aile dost arkadas akraba kimsenin yanimdan gecmedigi gunleri artik unuttum o sikintili gunlerin hepsini unuttum cunku artik oglum var Yigidim var 💙 Ben artik Anne oldum ve dunyanin en mutlu annesiyim benim gozumde okadar guzel ki.. okadar guzel bir bebegim olduki saglikli sihatli herseye ragmen rabbime sukurler olsun😍 Ve dogum hikayemi anlatiyorum..✌🏻 O gun annem yanimdaydi artik 41+0 haftaliktim ve dogumum gecikmisti her ihtimale karsi annem bende kaldi bi kac gun Sabah doktora gitmistik1cm acilmam vardi ve parmaklariyla acilmayi hizlandiran bir sistem uyguladi gun boyunca adet sancisi gibi gelip gidiyordu agrilar ama ben yine umudumu kesmistim bugunde oglumun gelmeye niyeti yok😂😣 ki aksam ustu saat 19.05 sancilar coglamaya baslamisti 15 dakkaya bir geliyordu Ve ben guluyordum Anneme yalanci sancidir diye. Saat 21.00 dogru agrilarim dahada siddetlenmeye baslamisti artik dayanilmaz bir hale gelmisti 5 dakkaya bir belden degil karin altindan siddetli agri gelip duruyordu ben artik kendimi yerlerde buldum dayanamiyorum ebeyi arayin bu dogum sancisi olmali, ebeyi aradiktan sonra hastaneye gittik ama malesef 2cm acilma oldugu ve yalanci sanci oldugunu soyleyip geri eve yolladilar ve ben agridan artik agliyorum saat 00.00 gectikten sonra esime yalvardim neolur ebeyi ara bu nasil bir yalanci sanci igne yapsinlar birsey yapsinlar gucum kalmadi 5 saattir 5 dakkaya bir enerjim kalmadi deyince Ebeyi aradi ve evime geldiler Allahima yalvariyorum lutfen acilmam olsun diye Ebe 4 cm olmus diyince dunyalar benim oldu ve hemen hastaneye gittik. Hastane sessiz ve okadar cok agliyordumki okadar canim yaniyordu Sizi korkutmak amaciyla yazmiyorum herkesin dogum sancisi farkli ama ben boylesini beklemiyordum aciya dayanikli biriyim cunku.. doktor geldi ve saat gece 3 belden igne vurmalarin istedim o 6cm acilmayi bekliyemem ben onlar tabi beni oyaladilar igneyi vermemek icin baktilar bagriyorum cok agliyorum aci cektigimi gorduler morfin verdiler ilk onde uyur gibi oldum ama aciyi hala hissediyordum malesef fayda etmedi ve sabah 7e annem artik doktorlara kizdi kizim aci cekiyor gormuyormusunuz vurun artik su igneyi dedi ve sukur belden igne vuruldum o an okadar rahatladim ve okadar guzel uyudumki...🙈 saat 9a hemsireler geldi uyandirdilar 10 cm acikligim oldugunu ve dogumun artik basliyabilcegini soylediler tabi ben mutluyum cunku merak etmeye baslamistim bebegim nasil dogacak kime benziyecek saclimi sacsizmi herneyse ikinmaya basla dediler kendi gucumle yapmak zorundayim cunku sanci 0 bende. Ilk 45 dk gulerek ikiniyordum cok mutluydum sancilarin bitmesine ama sonraki 45 dakka artik sabrim kalmamisti yine agliyorum ikiniyorum ama hala bebegim gelmiyor Allahim ne zormus diyorum kendime bir yandan esim elimi tutuyor sen guclusun Askim yapabilirsin sen bunuda basarabilirsin diyor ben agliyarak hayir ben guclu degilim artik dayanamiyorum yapamiyorum bir yandan annem o aglayan gozlerine kurban kadincaz harap olmustu 15 saat gecmisti doktorlar motivasyon etmek icin ellerinden geleni yaptilar ben artik istemiyorum bebegimi dogunca alin benden dedigimi hatirliyorum (nekadar sacmalamisim) ve sukur rabbime ki 10.30a oglum dunyaya geldi 3350 kg ve 50 cm dogdu o ilk kucagima verdikleri an bebegim aglamaya basladi an nekadar guzeldi artik mutluluktan agliyordum ve o an gercekten inanmazdim soyleyenlere ama herseyi unuttum dunyalar benim oldu. Doktorlar hep kilosu az bacaklari kisa diyip durdular hamileligim boyunca ama soyledikleri gibi dogmadi bebegim. Hikayemi uzun zaman sonra yaziyorum anca firsatim oldu ve sukur ben ve oglum cok iyiyiz artik uyku duzenide girdi 👀 Hakkinizi helal edin uzun oldu ama detayina kadar sizlere anlatmak istedim! Hamile olan arkadaslarim amacim sizi asla korkutmak degil cunku yuce rabbim gercekten sabrin veriyormus hamileligin tadini cikarin o göbeginizi bile özleyeceksiniz ama yavrularimiz herseye deger! Allaha emanet olun❤️
Gamze1903 Ozkan masaallaaah canim Allah anali babali buyutsun ne guzel 💙🙏 peki bisi sorucam sigarann bi zararini gordn mi dogumda yada dogum sonrasi fln ya bebiste solunum sikntisi fln oldu mu 😔
Ozkan Gamze1903 Allaha sukur hic bi sikintimiz olmadi. Bebegim sukurler olsun cok saglikli. Hatta suan kilosu ortalamaya bakarak fazla. Istahide yerinde ama yinede keske hic icmeseydim diyorum belki sansli olmiyabilirdim