Rumuii Bugun gobegimde fitik oldugunu ogrendim 13 haftalik hamileyim ağrım var daha once yasayan var mi
tugcesari İlk gebeligimin uzerinden 1 sene sonra cikti benimde zor dogumdan kaynakli ve normal dogum sonralarinda gözüken birsey demisti doktor suan ikinciye hamileyim nasip olursa dogum sonrasi alidiracagim
Rumuii Benimde ilk gebelikten sonra cikmis ama ben su an ki hamileligimde farkettim hamilelik ilerledikce ilerler mi diye korkuyorum