Filisabeth Merhaba arkadaşlar. 3. hamileliğim 17. haftadayım ve ben hala bebek hareketlerini hissetmiyorum. Benim gibi olan var mı? Ne zaman hissettiniz.. Yurtdışındayım. Burda her ay ultrason yok. O yüzden biraz endişelendim.
kahvesever__ Filisabeth hangi ülke acaba bende yurt dışındayım her bebek bir olmaz o yüzden endişelenmeyin zamanla hareket eder
Filisabeth kahvesever__ Amerika’dayım… Diğer hamileliklerimde erken hissetmiştim diye anımsıyorum. Detaylı ultrasonu bekleyeceğim.. Hem cinsiyet hem de bebeğimi görmek için 💕
Filisabeth kahvesever__ Çok teşekkür ederim. Aileden uzak, yanlız hissediyorum. Sanırım pirpirikleniyorum. Siz hangi ülkedesini?
kahvesever__ Filisabeth bende ailemden uzak 2 yıldır görmüyorum valla hiç sorma özlemi fransadayım ben
Eminecak Bende oğluma hamileyim 21. Haftada tam olarak hissettim. O kişiye bağlı senin karnının sıklığina kimisi 30. Haftalara kadar zor hissediyor kimisi 15 den sonra hissediyor. Cok heyecan verici bir şey ama benimki aşağı vurup duruyor 🤷♀️