tecrubesizgebe-1 bende nagihan yılmaz a gidiyorum gebeliğimin başından beri, 39.haftamıza girdik.çok memnunum, aklımızda soru işareti bırakmadı bu zamana kadar, her kontrol sonrası biz sormadan Bi çok şeyi cevapladı beynimizi okurmuşçasına :) ve istediğim an kolaylıkla ulaşabildim çok tatlış bir doktordur