34 haftalık hamileyim. 33. haftadan beri temizlik yaparken, çamaşır falan asarken ya da ayakta yemek yaparken zorlanıyorum. Yani fazla ayakta durunca bebeğim bayağı hareket ediyo sanki karnım aşağı çekiliyo bi rahatsız oluyorum. Siz de durumlar nasıl? Benim gibi zorlanan var mı iş yaparken?