Dilara9406 Kizlar 33+2 haftalik hamileyim sag bacagim cok rahatsizlaniyo kramp giriyo uyusuyo kitlenip kaliyo yurumek bile iyi gelmiyo iyice kötü ediyo yardim edin nasil geçer bu
kahvesever__ Dilara9406 doktorunla konuşman gerekiyor magnezyum eksikliği olabilir yada başka birşeyde olabilir
Dilara9406 kahvesever__ pazartesi gidicem canim bu haftaya kadar magnezyum hic vermediler bana sanirim artik ihtiyscim var nasil geçer peki ya ne yapsam rahatlarım
Baharow Dilara9406 Dilara9406 kemik ağrısıysa magnezyum ve demir eksikliğğnden oluyor. Ben iki gün ne cektim doktor vitamin minarel yaZdı düEldim
kahvesever__ Dilara9406 işte soguk kesiyor benim de ayaklarım uyuşuyor soguk suyla yıkayınca kesiyor agrısını
Dilara9406 Baharow canim ta kalcamdan ayak bileğime kadar oluyo bende isticem gidince rahatlatma onerebilecegin bisey varmı
Baharow Dilara9406 valla yattım iki gün hiç bişe yapsmıyosun parol içmiştim bi tane artık dsyansmamıştım
mimir Dilara9406 merhaba ağrınız geçti mi ? Geçtiyse nasıl geçti aynı dert bende de var uyuyamıyorum ağrıdan acanım acıyor