ElifSencan123
Son 10 günümüz kızımla bide kizlar erken olur derler katiyen yalann !!
Dogumum baska bir ilde olucagindan evimden ve eşimden ayriyim 😔 Çunku tamamen hastane şartlarindan dolayi. Kayinvalidem de doğumumu bekliyorum oyuzden de cok sıkıldım eşim de iş yuzunden önden gelemiyor malesef acaba cok bekletir mi kizim beni ya..kasılmalarım epey sık çok nadiren de olsa adet sancisi gibi kramplar girdigi oluyor ve bebek iyice asagiya inmiş dedi doktor bekliyoruz 😐😐