Bahar1508 anneyim96 ilk hafta şişkinliği ve gaz benimde 8-9 haftalıkken 5-6 aylık gibiydi Kaç kilosun
Mrvnehir208 anneyim96 şişkinliktir o bebek daha küçücük o kadar büyütmez karnınızı benim 6 aylik daha disardan belli olmuyo
12mommy anneyim96 gaz ve kabizlik olabilir karin cunku 6. ayda şekil almaya başlıyor diye duymuştum doktorumdan
Nnagihanlermii Benimse 2 . Hamileliğim 11 haftalık sanki 6 aylık gbi ilk kızım doğdu hiç karnım yoktu🥰
Mothersbaby anneyim96 10. Haftaya kadar da hala beta çok yükseliyor sonra normale giriyor. 10.haftadan beri şişkinliğim azaldı
Mrvnehir208 anneyim96 öyle böyle değil hemde çok fazla nefes darlığı çekiyordum siskinlik yüzünden sonra doktor bi şurup verdi kuş gibi hafifledim çok şükür
Mrv135 anneyim96 Gaz o. Ayaklarınızı sıcak tutun, ayağınızın altına sıcak su torbası koyun, kalın giyinin, gaz yapacak şeyler yemeyin. Ben 13 haftalık oldum hala var ne zaman geçer bilmiyorum.
ipekveatlas genel olarak öyle oluuo evet. ben de şoktaydım ikiz bunlar diyip duruyodum😂😂 sonra puff söndğ gitti 20den sonra büyüdü
Mrvnehir208 anneyim96 rennie duo canim adi gunde üç defa kullanılıyor ama doktoruna sormadan kesinlikle icmemelisin