gulcehrem1 Kızlar hastanedeyim birden suyum geldi yatışım yapıldı ne olur dua edin şuanda pek bir açılmam yok sabaha kadar beklicem eğer olamazsa suni sancı verecekler ne olur dua edin
Tgbabsra gulcehrem1 canım bebek çok küçük değil yani erken değil pek fazla korkma İnşAllah sağlıkla kucağına alırsın
Emineslh gulcehrem1 canım korkma rabbim korusun ikinizide bende 35+4 te doğum yaptım acil senin gibi ve kuveze bile girmedi oğlumu aldım eve geldim önemli olan ciğer gelişimi
aykntr gulcehrem1 korkma bende 35 de yaptım dogum gayet saglıklı bebegim riskli haftaları geçirmişsin zaten
AyaYlmazYldrm gulcehrem1 uzulme bnde 36+0 da sezeryana alindim bebisin kilosu iyiyse kuveze bile ytmaz
Ozlemozlm gulcehrem1 insalh sag salim cikarsiniz hastanede kac kilo dogmustu bu arada doktor demedimi kac hafta kalir kuvezde diye