Bende olmuştu, ilk gün sora bol bol yürüyün yürüdükçe gecer ve belinizdeki ağrı azalacaktır birde bitter çikolata yiyin oda baş ağrısı ve ağrıya iyi geliyor diyorlar ama bana en çok yürümek iyi geldi gece kalkıp yürüyün odanızın içinde, koridorda yürüyün sezeryan da ağrılar yürüyerek azalıyor, kendimden biliyorum sezeryan sorası ağlıyordum ağrıdan ilk yurumede ağrımin azaldığını gördükçe daha fazla yürüdüm normal doğum yapan dan önce taburcu oldum bu sayede