Kızlar normal sütü içemiyorum doktorum ayda 1.5 kilo almamı söyledi falan bende tost most gibi şeyler yemek yerine gece yatmadan yarım saat önce süt ısıtıyorum hafif 6-7 cici bebe pancar pekmezi muz ceviz ezip karıştırıp yiyorum 😂bebek maması gibi siz neler yapıyorsunuz