melikedelibas Kızlar kimyasal gebelik yasadiktan sonra yani kimyasal kanamasini gecirdikten sonra gununde adet oldunuz mu yada kac gun geciktiniz en fazla ?
anneolmakzoramagulusuyeter melikedelibas ben de burda bekliyim cevapları okuyayım. Geçen ay kimyasal yaşadım bugün adet olmam gerekiyor. Bakalım olucak mıyım
seon90 melikedelibas ki yasaldan hemen sonra adet kanaman başlar yaklaşık 8 gün falan sürdü sonraki ayda hamile kalmıştım kuzum
mommyinthefuture melikedelibas genelde geç olanları duydum burda. Benim de aksine 5 gün erken geldi ki normalde Bi gün bile şaşmaz.
anneolmakzoramagulusuyeter seon90 benim şu an aşırı vücut ağrım bel sancılarım ve arada sol kasığa birden giren sancılarım var geçen ay kimyasal yaşamıştım. Sende ne gibi belirtiler olmuştu bu yaşadıklarım normal mi
cemreee__ melikedelibas bende hemen beta düşüşü sonrası adet oldum yeni bitti benimde bu ay devam edeceğim bakalım
melikedelibas 21-23 Mart Arası adet olmam lazımdı hala olmadım olcak gibide değilim normalde olmadan bi kac gun once agrım olur hic biri yok su gibi akıntım var kafayı yicem dengem şaştı
melikedelibas @cemreee__ Bende geçen ay beta düsünce oldum kanamam bitti bu ay normal adet olmam lazımdı hala olmadım
cemreee__ melikedelibas canım bir kaç gün daha bekle istersen gebelik testi yap kimyasaldan sonra gebe kalan çok kişi varmış umarım güzel haber alırsın sende 🤗
melikedelibas @cemreee__ En son 2 gün önce yaptım kuzum negatifti bidaha üstüne düsmedim belirtimde yok zaten ay sonuna kadar bekliyim gelmezse kan vericem artık ama inşallahh öyledir hepimiz alalım tez zamanda o güzel haberleriiii 😍
melikedelibas @anneolmakzoramagulusuyeter Yaptım negatifti ama ben bu testlere güvenmiyorum benim teyzem (teyze dedigime bakmayın aramizda 3 yas var 🤣) sabah yapti yok aksam yapti yok adet gelmedi bir iki damla pembe leke o kadar bak test yapti negatif ertesi gunu kan verdi beta cıktı mı sana 5000 direk cocugu gordu zaten biraz daha duraymis dogurcakmis o yuzden testlere ben cok guvenmiyorummm
anneolmakzoramagulusuyeter melikedelibas yyyaa 🤣🤣alemsin kız 🤣 yaptığı normal kaset test miydi erken gebelik testi miydi gerçi kaset testte olsa o kadar yüksek değeri göstermiyosa vay bizim halimize vay bizim paramıza 🤣🤣 kız paramıza yazık bi kaset test 10 erken test 30 lira 😱 internetten sipariş verdim erken test tam 8 tane 🤣 eczaneden 2 tane alcağım fiyata 8 tane aldım sıkıldıkça yaparım 🤣 şaka bi yana dualarınızı bekliyorum bugün adet günüm inşaallah olmam da bebişim tutunur ☺️
melikedelibas @anneolmakzoramagulusuyeter Normal kız normall test bi gittik doktora çocuk 7 haftalık ikinci cocugundada oyle oldu 10 haftalikken ogrendi gecen aksam konu acildi e nabızına baktım onuda 32000 betayla ogrenmis ve bu betalarda testler negatif bazi insanlarda oyle oluyormus beta idrara karismiyormus doktor oyle soylemisti sadece kanda cikiyormus 🤣 Amin bacım aminnn Rabbim isteyen herkese versin hicbirimizin kucagi bos kalmasin insallahhhhhhh 🤲🤲🤲🤲
Tugba_usa Bende gecen ay kimyasal yasadim, haftaya adet gunum bakalim ne olucak ama kasik agrilarim basladi hayirlisi olsun hakkimizda Insallah ❤️