Kızlar. 38+5te kontrole gittim fakat dr bebek kaka kaçırıyor olabilir dedi suyunda pütürcükler vaardi. Ben normal doğum çok istiyordum doktorum da normal doğum taraftariydi. Zaten 35.haftada 2cm acilmam olmuştu hastanede yatmıştım. Suni sancı (vajinada fitil seklinde) verdi
6saat sancı sonucu 1 cm daha açılma olmuştu ve ben artık dayanacak durumda değildim .nst de sancı çok yüksek ama açılma yok.sonrasinda ben daha da beklesem %50den fazla ihtimal var mı normal doğum yapmama dedim %50 %50 dedi.suyunu da patlatirsak belki daha hızlı ilerler dedi.ben kabul etmedim sezeryan istedim .spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım . Karnıma bastirmadilar .ayağa çok rahat kalktım baş dönmesi ağrı vs yaşamadım .zaten kalkarken ağrı kesici verildikten 30 dk sonra fln kalkın ve sık sık yürüyün .ben ilk 2tur attım ama 1 saat dinlenip yine yürüdüm .gece boyu her 2saatte bir bebeği emzirip geri yürüdüm . Dik durmamda da bir sorun olmadı.dik dursam dikişlerim.sizlar vs diye düşünmeyin . Annem hastaneye kayısı kompostosu ve çorba getirdi mutlaka sizde bu tarz şeyler bulundurun. Klasik Nescafe ,soda ,kayısı suyu yanınızda bulunsun.ben hemen gaz çıkaramadım ama soda ile kayısı suyunu karıştırıp içince o fayda etti . Sorularınız olursa cevaplarım.yalniz rahat olun normal doğum da yapsanız sezeryan doğum da yapsanız o bebeğin annesi sizsiniz ve onun size ihtiyacı var sizin de ona bakabilecek gücünüz var .