Calikusuhtc merhaba kızlar 7 haftaligiz🧚♀️ üç gindur aşırı bir su içme isteği var neredeyse tüm gün ağzımda metalik bı tat var bütün değerlerim normal sadece folik asit kullanıyorum aynı durumu yaşayan var mı , aynı zamanda midem de bulaniyor
Mimii94 Calikusuhtc folik asitten oldugunu sanmiyorum. Ben hamileligi ogrenmeden baslamisti acayip bi agiz kuruludugm vardi uyurken bogulcak gibi olurdum hala oyle devam ediyor
basakkaya Calikusuhtc aynı şey benimde başıma gelmişti ama folik asittenmiş doktora sormuştum folik asit yapıyo istersen uyanmadan al dedi gece yatarken kullanmaya başlamıştım o tat gitti normale döndüm dene istersen
Bsrkdr Evet bende de oluyordu günde nerdeyse 5 litreye yakın su içiyordum ona rağmen kuruluk geçmiyordu şu an 14. Haftadayım azaldı o su içme isteği.
Aylinadakaya Normalde ben kış aylarında su içmem pek ama hamileliğimden beri günde belki 4-5 litre su içiyorum şuan 24 haftalık olmama rağmen hala aynı şekilde su içme isteğim var ve ağız kuruluğu da aynı şekilde. Demek ki hamilelikte oluyor