Merhaba arkadaşlar bugün ikili tarama sonucumda fb hcg hormonumun normalden yüksek olduğu söylendi, ama ultrasonda vs görünürde hiçbir aksilik olmadığına bakıldı iki doktorda aynı şeyi söyledi bu öylesine bir yükseklikte olabilir düşükte olsa hastalıkta olabilir dediler bu durum başına gelen var mı?