Merhaba hanımlar
Bende burda birçok doğun hikayeleri okudum benmki nasıl olucak diye hep düşündüm hiç bi zman kötü düşünüp korku vermedim kendi kendime çevremde de o kadar olumsuz konuşanlar da oldu takmadım açıkscası kendinize güvenin hanımlar 😍
Gelelim doğum hikayeme burda post açmıştım nişan mı bilmiyorum diye şeffaf akıntı geliyordu aşırı bir şekilde meğerse o gerçekten nişanmış kan rengi vesaire degildi o yüzden bilememiştim nişanımın gelmesine sebeb mi bilmiyorum ama sıcak suda 20 dkk kadar oturup activiting labor haraketleirni yapmıştım 45 dkk kadar o gecenin sabahı nişanım gelmiş neyse ikindin yine ben oturudm sıcak suya hanımlar bu kez 10 dkk kadar plates yapıp uzandım uykum geldi saat sekizi 🕰geçiyordu salonun ortasında benden öyle bi su boşaldı ki dondum kaldım ablam vardı yanımda zateb hemen ben bi duşa giridm eşyalarımızı aldık eşim de işten geldi gitmemiz dokuz buçuğu buldu hasteneye gittim devlet hastanesi bu arada doktorum geldi açıklığa baktı 2 cm benim moral bozuldu tabi😂soruna nst de baktık 10 dkk bi sancı geliyor ben biraz hissettim yatışım yapıldı eve göndermedi suyum geldig için tanımada kimseyi almadılar ve ebeler bana yat uyu açıkçası senin ilk doğumun ve yavaş ilerler dediler ama benim sancılar uyuyunca geçecek tipten degildi farkıdnaydım ben 12 buçuğa kadar idare ettim 12 buçuktan sonra sancı arası çok kısaldı ve beni baya zorladı baktım ablam rica edip yanıma girdi ablamı göndermedim çünkü insanın yanında birisi olmalı ilk doğumum ne nasık olucak korku bir yandan ebelerde tek hasta ben olduğum için aldılar sagolsunlar neyse ablam geldiğinde açıklığa baktılar 5 cm tabi bende kusma falan var rahim açıyormuş öyle öyle biz bir buck saat kadar plates toundq koridorda yürümeyle geçti koridorda yürürken artık dayanamadım çömelip büyük tuvaletim gelmişti ebeler çangala çıkarıp doğuma aldılar beni ıkınma evresi de güç isteyen bi yer üç ıkınmada çıktı oğlum ilk doğum olduğu için keside attı tabi oğlum 4 e yakın olunca yırttık oluştu birazcık ama o an o sancıdan kurtulup bebeğinize kavuştuğunuz için hiç birşeyi gözünüz görmüyor emin olun ne yırtık ne dikiş ne kesi😂😂😂oğlumu göbeğime bıraktılar ama inanamadım aşırı güzel bi histi allahım herkese nasip etsin saat 02.10🕰 da oğlum doğmuştu o sancılar kolay degil kızlar gerçekçi olucam ama sonu öyle güzel ki allahımmmm 😍😍😍doğurduktan sonra ne yorgunluk ne uyku vallahi öyle güçlü kuvvetli olunuyormuş ki cooook uzun oldu valla kusura bakmayın daha anlatıcam cok şey var ama 😂😂😂sizde sıkmayım hepinize kolay doğumlar diliyorum sormak istedikleriniz varsa bekliyorum