Nar-bebek Dün akşam 17.49 beta ile ve hızlı test kiti 4 tane yaptım hepsi cift cizgi ama silik cıktı. 6 gün adet gecikme var. 6 gündür cok az lekenme vardı bu aksam 2 defa parmak ucu kadar kücük parca geldi ama kanama VS yok Düşük mü yapıyorum
Essenn Nar-bebek muhtemelen kimyasal gebelik canım yani gebelik oluşmadı düşükten sayılmıyor bende 2 kere geçirdim adet olacaksın muhtemelen korkulacak bir şey değil yarın tekrar beta ver istersen ben 0 a olana kadar kan vermiştim😊
Afra_123 Nar-bebek düşük değil düşük olsa kanaman olurdu. Benimde öyle parça gelmişti bebek ultrasondan hiç gorunmemisti sadece kese vardı doktor eve git 10 gün sonra gel demişti bana şükür oğlum çok güçlü çıktı annesine sıkı sıkı tutunmuş 🥰🥰
Asli_k Düşük yapıyor olabilirsiniz pembe bir leke bile gördüğünüzde doktora neden gitmedinz düşük önleyici ilaç yazıp iğnesini vururdu😞
Nar-bebek Asli_k Asli_k yerlesme kanaması olur normaldir dediler dünden bugune gebelikten emin olamadığım İcin gitmedim
Asli_k Nar-bebek anladım ama yerleşme kanaması parçalı olmaz ki bence acile git derim hemen suan yazık günah göz göre göre gitmesin 😔
mihribanevrim 17.49 gibi bir beta değeri ile sağlıklı bir gebelik vardır denilemez. İki güne bir beta kontrolü verilip artışına bakılmalı. Kimyasal bir gebelik geçiriyor olabilirsiniz
nmtock41 Nar-bebek ben de yerleşme kanamasında pıhtı gelmişti 2 kere leke olmuştu parça değil ama pıhtı insan korkuyor endişeleniyor ama içimi hep ferah tuttum siz de sakin kalın hayırlısı neyse o olsun inşallah