Kızlar 37.haftadayim belimin ortasından boynuma doğru bir anda ağrı giriyor bildiğin acidan hemen atiliyorum nefesimi kesiyor . Dogum sancisi değil biliyorum . Ama ödemden kaynaklı siyatik ağrısı mı bilmiyorum var mi yaşayan. Mesela ayaktayken oturuyorum hemen ağrı oluyor yada ilk yattigim sira