Meryjane bencede bu postun amacı hamileyken sigara içenleri linçleyelim değil. İçmeyen içenin halinden anlamaz. Lütfen içmeyenler yorum yapmayınız. Zaten kız size sormamış. Sizin gereksiz yorumlarınızı okumak istemiyor. Sadece onun gibi hamileyken sigara içenlerle dertleşmek birşeyler paylaşmak istiyor.
Canım benım insanları normal hayatındada en çok hasta eden strestir. Sigara zararsız demiyorum. Ama stres bütün hastalıkların başı diyorum. Gönül isterdiki hiç içme. Ama içiyorsanda içmeni bari stres yapma. Doktorlar tiryakilere günde 1-3 arası veriyor diye biliyorum. Onu bari keyifle iç mutlu ol. Sen muylu olursan bebeğinde mutlu olur.
Şunu da duymak istersin. Bi tanıdığım 2 hamilelik+emzirmede günde 1 paket sigara içiyordu. Çocuklarıda kendide sapa sağlam.
Hamilelik dönemi özel bir dönem. Biz kadınlar daha duygusal olup daha derin daha ince düşünüyoruz.
Her konuda mümkün olduğunda kafana hiç birşey takma. Elinden geldiğince mutlu olmaya gülmeye eğlenmeye çalış. Mesela duygusal,gerilimli müziklerden, film ve dizilerden, programlardan uzak dur. Kavga edilen ortamdan ve insanlardan uzak dur.
Sana iyi gelen insanlarla beraber ol, onlarla mıhabbet et.
Sen iyi olunca bebeğğnde iyi olucak. Bu hem hamilelikte hemde doğumdan sonra geçerli:)
Herkese mutlu geceler🌸