Sakin_anne12 Kızlar 5 10 dakikadır sağ tarafıma uzandım. Bacak arama yastık koydum. bebek tekmesi durmuyor. Vajinaya vuruyor sanki yani. Ve ağrıtıyor normal mi bu ? 25+6 olduk.
Merrygirl Sakin_anne12 bende 28 im bende de geçen haftalarda olmaya başladı canım hemde baya bildiğin can yakıyor biraz su iç yürü evde o zaman biraz sakinliyor bebekte ama normal ben aha alttan çıktı çıkacak diyorum o derece takıyor aşağıya bazen 😂😂
Gizem--16 Bende bekleyeyim burda ☺️ aynı durumu bende yaşıyorum bebek hareketleri canımı acıtıyor bazen
Sakin_anne12 Gizem--16 normal tekme var bide aşağıya atması ayrı acıtıyor vala. Kontrole gidecem daha 1 hafta var da merak ettim normal mi diye.
Sakin_anne12 Merrygirl kesinlikle az önce kendi kendime bacağı felan çıkacak nerdeyse deyip güldüm ama maşallahimiz var uyku saatlerinde hareketleniyor uyutmuyor;)
Merrygirl Sakin_anne12 sorma ya vallahi ilk doğumumda suyum geldi öyle gittim gerçi o 39 haftaydı ama şimdi öyle bir vuruyor ki keseyi patlatacak diye korkuyorum küçücük boyuyla nasıl güçlü vuruyorlar demi 😂
Sakin_anne12 Merrygirl aynen. Ben de ilkin kizim da sancımla gittim öyle pek aşağıya vurmazdı. Şimdi ki maşallah gece uyutmuyir. Gündüz hareket ettiğim için uyuyor belki de geceleri anca fırsat buluyor demek ki;)))