MomRaziye 37+3 her ihtimal doğum belirtisi mi ki diye korkuyorum 🤦♀️ sancısı başlamadan suyu gelmeden doğuma giden var mı? Yoksa gidip sezeryan için tarih mi almalıyım 🙄
Tugba8682 MomRaziye bunu doktoruna sormalısin sezeryan tarihini belirleme vaktin gelmis normalse 40 ci haftayı geçebiliyor