Henüz bir şey almadım ama tesettürlü olduğum için uzun kollu alırım evimde kısa kollu giyerim valla ben ilk oğlumu kasımda doğurdum ve sürekli terliyordum arada üşürsem yelek giyiyordum genelde lohusa kadın kendini sıcak tutmalı derler hani rahim kemikler falan yerine oturuyor diye ama bilemiyorum haziran sıcağında da üşünür mü