Korkmak bir yana, bunu önünde sonunda yaşayıp bebeklerimize kavuşacağız diye düşünmek daha doğru geliyor bana. Kendimizi de psikolojik olarak hazırlarsak daha rahat oluruz. Kasları kuvvetlendirmek için kegel egzersizi, perine masajı ya da doğru ıkınma ve nefes alma teknikleri için videolar izleyebiliriz. Benim çatı muayenesinde biraz dar gibi görünüyor dedi doktor. %50 ihtimal normal, %50 sezaryen olabilir. Bebek kilosuna göre karar vereceğiz bir sonraki kontrolde. 37+1deyim. Bu şekilde aktiviteler yapıp yürüyüşlere devam etmeyi düşünüyorum normal olursa diye. Güzel düşünelim, güzel olsun 🙏🏻💐