Gulsahmdn1 herkesin hamileliği kendine özel olduğu için hareketlerini de sen ayırt edeceksin inşallah ve de erken ya da geç hissetmen hiç önemli değil :) Ben açıkçası bütün hamileliğim boyunca hareketlerimi hiç kısıtlamadım, yukarılara da uzandım sandalye tepelerinde dolap da sildim, tabiiki tavsiye etmiyorum, sadece kafanızın rahat olmasının her şeyden önemli olduğunu düşünüyorum:)