hafsam_omerim Normal canım benimde öyleydi hatta kontrole gitmeye korkuyordum doktor kötü bir şey dicek diye. Şükür 31+2 haftalığız şimdi sürekli tekmeliyor hareket ediyor, biraz büyüsün her hareketini hissedersin annesi. Sen yeter ki gönlünü ferah tut