Sdashn vajinal olarak bir şey koyuyor ebeler. Açılmayı hızlandırmak için. Çünkü ben 1 cm açılma ile hastaneye yattım. Gündüz 10 gibi koydular. Açılmayı hızlandırmak için pilates yolunda hareket ettim. Squat, yürüyüş falan yaptım. Ertesi gün sabaha karşı açılmam 4 olunca epidural istedim. Epidural sonrası açılmam hızlandı ve 40+0′da 14.00 gibi de kızım doğmuştu. Normalde hayatta normal doğum yapacak biri değildim ama epidural bulunmaz nimetmiş resmen 🙈