Hamile_anne27 busey_42 oyy maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah :) ben 21 haftalığm benim niye karnım yok yaaa`
busey_42 Hamile_anne27 bu arada sağol canım inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişi 🥰🤲
GriMavi Zehragniken ben 27 haftalıgım burdakiler gibi bi karnım yok İç karnm geniş artık onu kabul ettim
Hamile_anne27 Semos37 bende aynı ya baksan böyle karın şişliği gibi. Üçüncü gebeliğim ama söylemesem kimse bilmez Hamile olduğumu😃
busey_42 Melisahsendursun amin inşallah canım sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰. Ben hamile kalmadan önce göbek vardı o yüzden böyle şiş 😂
Zehragniken GriMavi muhtemelen öyle canım. Olsun sağlıklı olsun da. Hic mi yok atsana resim bakalım merak ettim