gulerk Sizin de otururken yada uzanırken birden ayağa kalktığınızda başınız çok ağrıyo mu ya benim son 1 aydır öyle geçmiyo da
minikkmelek gulerk benımkı catlıyor 😥progestan kullanıyorum yan etkı olarak baş agrısı yapıyormuş. ilacın bıtecegı gunu iple çekiyorum. insanın hayat kalıtesını süşürüyor resmen.