Eylulykdz Kızlar 26 haftalık gebeliğim var 1 haftadır mide yanması çekiyorum lütfen bildiklerinizi benimle paylaşın ilk gebeliğim tecrübesizim ne önerirsiniz
Esra_Anne Eylulykdz canım bende yaşamıştım ılık süt içtiğimde anında kesti çay bardağının çeyreğini içsen bile fayda ediyor ama soğuk olmasın şişkinlik yapar ılık olacak bide gece yatarken yastığını biraz yüksek tut ve sol tarafına yat en azından uyuyana kadar bunlarında faydası oluyor inşallah sana da faydası olur 🙏
yigitaslaninannesi_ Eylulykdz valla ben çaresini bulamadım en son doktora sordum hap ve şurup verdi ondan sonra durdu mutlaka doktorunuza danışın derim 26 dan sonra başlıyor son aylarda daha da şiddetleniyor , ama kısa süre de olsa dindiren soğuk süt 🥰
Gamzebydmr Asitli ve baharatlı şeyler yeme canım benim midemde reflü ve gastrit var 33+2 haftalığım 3,4 gündür bende de oluyordu baharat veya mideye gaz yapan asitli yiyeceklerden uzak duruyorum süt iyi geliyor yatmadan içince