Busraaydn canım öncelikle hayırlı kolay bir doğumun olur inşaallah.Doktorum bana dediki eğer bebek iri olursa normal doğum zor olur demişti.Suni sancıyı da pek önermedi bana.şu an39+5 im,eğer herşey yolunda giderse 1 hafta daha bekleriz dedi .Ama sonrasını söylemedi.İnşaallah suni sancı ve sezeryana gerek kalmadan normal doğum yaparız.Allan herkese bir avazda kolay doğum nasip etsin