Arkadaşlar daha önce düşüğüm olduğu için kürtaj olduğumda doktor tekrar hamile kaldığında tedbir amaçlı coraspin başla demisti. Hamile olduğumu ogreneli 3-4 gün oluyor 7 Nisan’da da doktora gideceğim o zamana kadar kullanmalı mıyım ? Bir zararı var mı ? Endişeliyim kullanıp kullanmama konusunda 🤷