Kuzummmmmmm Erkek bebek ve kız bebekleri olacak arkadaşlar hanginizin ayakları üşüyor surekli hadi yoruma
Nuryldrm13 Kuzummmmmmm Oğlum olucak ve ayaklarım gerçekten hiç ısınmıyor ne giyersem giyim hep soğuk 🤷♀️🤷♀️
Sinoooom Kuzummmmmmm oğlum olacak 33 haftalığız ayaklarım bi anda buz gibi oluyo bütün gün öyle kalıyor patiksiz durmuyorum
1606 Canım benim ilk aylarda buz gibiydi çorap sevmeyen ben çorap patik üst üste giyiyordum ama kızımız olacak bunun cinsiyetle bi alakası yok bence ya bana da öyle derlerdi oğlan demek falan diye ama
Kuzummmmmmm Bende 15 haftalik olduk buz gibi sürekli onu merak ettim kizlarimda yanardim bu sefer üşüyor