Hayatımın en güzel en farklı eşsiz dönemini yaşadığım hamilelik süreci sonrası 23.03.2022 de canım kızım Elif’i doğurdum. Doğumum yaklaştıkça buradaki doğum hikayelerini okumak bana çok iyi geldi. Tarifi o kadar zor ki insan anlatırken doğru kelimeleri bulamıyor daha rahmime düştüğü an zorluklar başladı hamilelik sürecim bedenimi zihnimi çok yordu kanamalar, bitmek bilmeyen bulantı kusma seansları, gece uyuyamamak, mide yanması sonucu reflü (doğurana kadar mide-boğaz yanması çektim) ama kısa mesafeli de olsa sürekli yürümeye ağırlaşsam bile harekete önem verdim spor yapmadım ama yürüyüş bile bence başlı başına doğumumu kolaylaştırdığını düşünüyorum.
23 Mart sabah 5 te su sızıntısı gelmesiyle uyandım benim suyum sızıntı şeklinde geldiği için gerçekten doğumum başladı mı bilemedim ta ki 10 dakika da bir hafif sancılarım düzene girinceye kadar hastaneye gittiğimde saat 9:00 du ve içimde korku heyecan vardı ilk gebeliğim ne yapacağımı bilmiyordum muayeneden sonra odama yatışım yapıldı kendi sancılarımı çekiyordum nstde 70 e anca çıkıyordu ve açıkçası çokta zorlamıyordu açıklığım 2-3 santim kadardı suni sancı verdiler doğumun 5-6 yı bulur dendi. Ebem o kadar iyi ve süreci kolaylaştıran, hızlandıran bir insandı ki Allah ondan razı olsun gelip suyumu tamamen patlattı. Sancı süreleri o kadar azaldı ki her dk başı sancı giriyordu resmen nolur 2 dk girmesin nefes alıyım diye dua ettiğimi hatırlıyorum yerlerde çömelerek sancı çektim (itiraf edeyim sancı süreci gerçekten zordu). Dayanamadığın yerde söyle epidural yapalım dendi Allah’a şükür dedikleri saati bekleyemedi minik kuşum annesine saatlerce o sancıyı çektirmek istemedi demekki 13.15 te dünyaya geldi. Emin olun epidural yapın demeye bile vaktim olmadı bir anda ıkınma isteği geldi farklı bişey oluyo dedim ve beni acil doğuma aldılar. Bana 5 dk gibi geldi doğurmak. Doğurmak zor değil zor olan sancı çekmekmiş onu anladım. Zaten doğum sürecinde zaman kavramı kalmadı bende o sancıları kaç saat çektim o doğumu kaç saatte/dakikada yaptım bilmiyorum ama bana her şey bir anda oldu gibi geldi. Doktor çok kesik atmadım dikişin az dedi ondan mıdır bilmem yürümekte oturup kalkmakta zorlanmıyorum ilk doğumun mu ben hayatımda böyle kolay doğuma girmedim dedi rahatlattı sağolsun. Tekrar şükrediyorum Allah’a travma yaşamadan yaptım doğumumu günü yaklaşan herkese kolaylık diliyorum. İnanın bebeğiniz doğduğu andan itibaren bütün acılarınız diniyor kuş kadar hafifliyorsunuz onu sevmekle meşgul oluyorsunuz çektiğiniz acıların şiddeti ne kadardı onu bile hatırlamıyorsunuz.