Kızlar şu an 26+2 deyim bebek kilosu iyi 879 gr gelişimi iyi ama boyu 22.06 internette bu haftada 30-35 sm arası olması gerektiği söyleniyor kafama takıldı nedir ne değildir boşuna mı tedirginim sonradan uzar mı yoksa başka beslenme yetersizliğim mi var sonradan buyur mu?