1prensgeliyor Kızlar 35haftalık oldum ve doğumdan korkuyorum yani bilmediğim için sanırım. Birde bu sabah belimde müthiş bi ağrı oldu sanki afedersiniz büyük tuvaletim var gbi baskı oldu bunun gbi bişeyler mi çoo aşırı rahatsz edici bi ağrıydı hiç daha önce boyle bi agrı yaşamamıştım ama bide bu doğumda bilmem kaç katı çoğalıyo diyolar gerçekten bu olabilirmi
AycanFb 1prensgeliyor Bele vuran ağrı için doğum sancıları diye duydum. Bi tanıdığıma aynısı olmuş doktor çağırmış doğum başlangıcı olabilir diye bi doktorunla görüşseydin keşke bugün.
1prensgeliyor AycanFb hiç aklıma gelmedi bide düZenli olur dediler ya bi kere oldu sadece sabah uyanır uyanmaz bidaha olmadı
AycanFb 1prensgeliyor Valla bende acemiyim haklısın insan devamını bekliyor🤣🤣 Siz yinede kontrol edin sıklaşırsa doktorunuzla bi konuşun bende bi kaç gün önce duydum bele vuran ağrının doğum başlangıcı olabileceğini.