Kızlar adetim 14 martta bitti bir iki gün sonra sürekli başım dönmeye başladı 4 gün boyunca devam etti ama düşüp bayılacak kadar degil hareket etsem sağ sol yapsam yinede dönüyordu halsızlık ve uyku belirtileri şiddetli sırt ağrısı , herneyse baş dönmem geçti ama bu defa yemek yiyorum hiç yememiş gibi tekrar çok acıkıyorum bişi anlamadım ,yemeyince de kendimi bi tuhaf hissediyorum elim ayağım boşalıyor değerlerime baktırdım normal herşey oysaki