Tubamommy Bebeklere alışverişe başladınızmı kızlar biz tam 22 haftalık olduk daha çorap dahi almadım 😂😂erkek olduğu tam kesin bir tane de kızım var 2bucuk yaşında Sizler neleri ne kadar kaç tane alacaksınx ben Balıkesir de oturuyorum Eylül de burası serin oluyor en fazla 1 ay yazlık giyecek fazla kıyafet almayim diyorum nelerden kaç tane alsam kısakolu mu uzun kolu mu alsam ?
Hatice_gzr2505 Tubamommy benim beneğim de erkek haftamız senle aynı doktorum erkek bebekler sıcağa gelmez yarım kollu şortlu tulumlardan alın dedi kusar falan zıbın çok alın dedi bir iki tane de alt üst takım alın dedi hastane çıkışı falan aldım öyle sonrası zatwn hep uzun 3-6 aylıkları uzundan sececem
Ozlm0916 Tubamommy bizde 21+1 ağustosun başı inşallah 🥰 ben battaniyelerini bebek cantasi ana kucagi bakim seti emzik biberon gardolabini aldik ivirini zivirini bu ay sonuda kiyafetleri ve besigi kaldi onlari halledecez insallah yaza gelecegi icin bebek 5 tane kisa kollu zibin 5 tanede uzun kollu almayı düşünüyorum 😋😚😙
Sevgi_altnbs Bende 20+3 çok yakın zamanlarda dogurucaz inşallah , ben yazlık bikac zıbın aldım istambuldayim buranın yazı guzel , ama genelde kışlık ağırlıklı kıyafetler aldım astronot montlar felan
Kartaaneesiii Bizimde 29 Temmuz tahmini doğum, antepteyiz ve burası ekime kadar sıcak oluyor. Biz tamamladık odayı nerdeyse daha pahalanmadan alalım diye 😅 kıyafet olarak zıbın ve hastane çıkışları yeterli olur diye düşünüyorum ilk iki ay benimde ilk bebeğim 🥰