Ben kot aldım lcwaikikiden hiç rahat edemedim kesimide güzel fakat 40 beden aldım pişman oldum aldığımada sanki düşüyormuş gibi geliyor belimden dewamli çekiyorum kumaş keten tarzı almanızı öneririm daha rahat oluyo spor kesim pantolonlar da rahat olur ben olmadı ya kumaş alacam doğumum temmuzun ortasında yada boydan elbise alcam daha rahat olur efil efil