S00-00 merhaba ben de 12 senedir tiroid hastasıyım. Şu an 20 haftalık hamileyim. İlacı. Yetersiz kalıyor diye 3 çıktığı için 2,5 ve altında olmalıymış hamilelikte hep. 10 gün ilaç kullandım hemen düştü. İlaçların dozu doğuma kadar artırılarak gidiliyor. Ancak 104 değerini ilk defa duyuyorum bu zamana dek. Yani bebek bu kadar yüksek bir değerle döllenip oluştuğu için etkilenmiş olabilir de olmayabilir de. Ya da ilaca başlansa bu kadar yüksek bir değer kaç haftada ayda düzelir bilmiyorum hiç. O arada bebek etkilenir mi falan. Doğum doktorunuzdan ve başka bir endokrinoloğa da danışın mutlaka. Şimdilik içinizi ferah tutun. 11-12 haftalık olunca size tavsiyem fetal dna testi verin. ( zaten artık 2 li tarama testi yerine pek çok hastane bunu öneriyor. Anne kolundan kan alınıyor ve bebekte zihinsel engel dahil olabilecek 73 farklı hastalık taranıyor. 10 günde sonuç çıkıyor. Kesin olarak) şu an çok küçük bebeğiniz. Aldırma düşüncesi varsa sizde emin olmadan kıymayın sakın bebeğinize. Sevgiler 🌸