arzuu3469 Eylul annesi olcam insallah kizlar dogum yapan varmi.dogumu nasildir bilmiyorum takiplerimi ordacyaptirdim korku basladi .dogumda olenlerde var oyuzden korkuyorum
Baloglumveannesi arzuu3469 canım bende 38e girdim kontrollerimi orda oluyorum gidenler memnun ama sancı odasında tek kalma korkum olduğu için doğumu bölge hastanesinde düşünüyorum
Zuleyha_eslem Bende kontrollere oraya gidiyorum dogumuda orta yapicam allahım izniyle komşum orda doğum yaptı cokda memnundu
Zuleyha_eslem Baloglumveannesi ben ilk çocuğumu bölgede yapmıştım ama 15 yil önce şu anda nasıldır bilmiyorum
Baloglumveannesi AyglGrbz Hamiss5 Mehmetseyidannesi dün gittim muayene ücreti 70 ₺ olmmuş normal doğum ücreti 950 sezeryan 1200 sanırım sevil çankayaya muayene oluyorum hastanede olmadığı durumlarda doğum için çağırıldığında geldiği için.. devlet hastanesi takıntım yok fakat doğumhanede yanlız kalma korkum olduğundan ve evime on dk uzaklıkta olduğundan orayı tercih edeceğim
AyglGrbz Bukett95 bolge hastanesinde muayine ve dogum ucreti ne kadar? Bilginiz varmi. Butun hastanelerde fiyatlar yukselmis sanirim :(
Bukett95 AyglGrbz muayene en son iki hafta önce gittiğimde 65 di normal doğumda 1200 ama sanırım yükselmiş bende öyle duydum 😑😑
Mehmetseyidannesi @AyglGrbz ben en son gittiğimde muayene 65 ti. Normal doğum için 950 sezeryanla için 1250 dediler. Kuzenim orda hemşire ama ben büyük ihtimal İlhan Varankta yapicam doğumu herkes çok memnun hayırlısı bakalım
iremvolkan29057 Ben 38+1 haftalığım orda Doğum yapmayı düşünüyorum memnun kalan çok ama korkuyorum işte ister istemez
Denizislet Bende özlem hanıma gidiyorum çokta memnunum ama bölgede hastanenin yetersiz olduğunu düşünüyorum yenidoğan yoğun bakımı yok herhangi bir durumda sıkıntı olursa sevk ediyorlarmış bı akrabamizin ikix bebeklerini sevk ettiler biri yolda öldü diğeri de zamanında müdahale edilmediği için yoğun bakımda çakmak erdemde doğum yapmayı düşünüyorum kapsamlı bir hastane bölgeye 950 vercegime 1200e dogrurum erdemde riske atmamak lazım 😊