Eboz 3 aylık hamileyim ikimizinde sağlığı icin icmedim hic sadece ilk basta 1 cay bardağı fanta icmistim zararlı seyleri yiyip icince vicdan azabı cekermisim gibi hissediyorum olabildigince kaçıyorum psikolojik yani 😄
Esim cok sever ve cok icecek tüketir normalde o bile icmez oldu 😄