tazebiranne_hg04 Aslimsii07 açık pembe olur 4. Haftada olur genellikle ama çabuk geçer kahverengi kırmızı olmaz
linamom Aslimsii07 iki kere geldi benim açık pembe doktor progestan verdi her ihtimale karşı. 10-11.haftalardaydı ama şükür bir şey olmadı
Aslimsii07 linamom tazebiranne_hg04 pembe gibi geldi benimde daha çok yeni bu ikinci ilk i düştü 2 ay önce ağlamaktan helak oldum maalesef buraya yazmak geldi aklıma
tazebiranne_hg04 Aslimsii07 ağlama kuzum kırmızıya döner kesilmezse acile git inşallah Allah’ın izniyle birşey olmaz kendini kasma o kadar çok kanama yaşadım ki dolu dolu kanama gelmeden bebeğe birşey olmaz korkma ilk haftalarda normal böyle ara ara az kanamalar
linamom Aslimsii07 ağlayıp moralinizi daha çok bozmayın gerçekten psikolojik olarak güçlü olmaya çalışın moral bozdukça insan daha kötü oluyor. Doktora söyleyin zaten ilaç vs önerecektir.
Ece2834 Aslimsii07 benim çok kan gel medi bi iki şart sürdü geçti açıle gittim kortum için bişey yokmuş