MerveeD Twinmama46 32 haftalıgım kızım olacak kısmet olursa. Dün bir kargoya gttım bayanın biri erkek mi kaç aylık dedi hayır kız 32 haftalıgız dedım çok küçük duruyor erkek sandım dedi 🤷♀️🤷♀️ bana kocaman olduk gbı gelirken dısarıdan bakılınca kucuk müş
Twinmama46 Sinoooom 🥰🧿ne güzel özeniyorum valla benimki 25 haftalık ikiz hamileyim henüz yok ya çok aman aman
Erayhilal Twinmama46 ayy sakin kafana takma herkesin bünyesi farklı benimde 32 haftalik anca büyüdü cevremdekiler hep bi yorum peşinde bende yapıştırıyorum cevabi 👍😎
Tubikayra Twinmama46 kız Allah iyiliğini nj vermesin senin son aylarda bir karnın cikicak o zmn bu sözlerini hatırlayacaksın, tadını çıkar şu anin
kahvesever__ Twinmama46 kalmaz merak etme ben de senin gibiydim karnım çıkmıyor diye hep üzüldüğüm şimdi karnım büyüdü ve uyamıyorum karnımdan
twinscrn Twinmama46 kalmaz kalmaz bende senin gbi dusunyrdm şuan 33 haftayim sol bacagimi atıp yuruyrmiyorum bile oturarak uyuyor insan 28 haftalık Tan sonra baya büyüdü birden
Twinmama46 MerveeD insan bi garip oluyor birilerinden küçük falan diye de duyunca ama illaki siz daha iyi bilirsiniz yA kendinizi bazen millette abartabiliyor yok çok küçük yok çok büyük die☺️
Twinmama46 kahvesever__ 😄😄oda var büyük olsa bir dert küçük olsa bi sağlıklı olsunlarda bebişler 🙏🏻Çıkar inşallah
MerveeD Twinmama46 yaaa bana göre buyuk daha buyuk olsa nefes alamayacağım gbıme gelıyor ama dısarıdan görenlere küçük geliyor cok takılmıyorum ama mılletin söylediklerine bir kulagımdan girip dıgerınden hemencecik çıkıyor 🤗😂😂
Nisa12345 https://resimyukle.io/r/58qQ6Qv0Lf Kızlar 12+3 bu göbek normal mi ? Sizleri okudukça nasıl ya diyorum benim üç haftadır çok belirgin göbeğim var. Annem vs sana büyük geliyor normal diyor ama inanamıyorum bana cidden büyük geliyor.
Nsnanns Nisa12345 o haftalar da gaz ve siskinlik cok oluyor ondandir bnce canm benmde oyleydi sonra eski halime domdim 30mhaftalarda ckti gobegm
Siyahkelebek1420 Nisa12345 14 haftalık oldum benim göbeğim de erken belirdi ve öyle gaz falan değil 🥰 bazı hamileliklerde erken çıkıyormuş çok araştırdım çünkü acaba bebek değil mi kilo mu falan diye 😂
Nisa12345 Twinmama46 zayıf biriyim ondan mı alışamadım acaba bu göbeğe 🤷🏻♀️ Gaz sancım oluyor açıkçası belki de o yüzden bu kadar şiş