Elenafra benimki calzedonia dan aşırı memnunum, özellikle boyum uzun olduğu için hep kısa geliyordu bunda öyle bir sorun yaşamadım. Kalın ve daha ince olanı var bendeki ince olan, üstüne uzun bişeyler giydiğimde hele hiç sıkıntı çekmiyorum iç gösterme açısından. Daha önce defacto dan aldığım vardı iç gösteriyordu. Calzedonia dan olanı ablam da almıştı onun tavsiyesiyle kullanıyorum zaten.