Merhaba kızlar uzun zamandır bnde anne olmayı istiyorum bu ay da bekledim doktor gittimde yumurtam çatlamıştı ve degerlendirdim ve beta 20 mart da olmam lazımdı ama halen olmadım beklesem mi biraz daha yoksa test yapsam mı çıkar mı ama hasta olucak gibi hiç birsey hissetmiyorum..