Ozgeerenn
2 kez kürtaj oldum kan pıhtılaşmasından 10. Haftalarda şimdi clexane iğne vuruluyorum 3. Hamileliğim 20+3üm doktorum bebegin eşi çok aşağıda dua edelim yukarı cıksın bir sorun cıkmazsa sezeryanla erken dogum yaparsın dedi bu konuda bilgisi olan var mı kaybetme olasılığım var mı ???