Kızlar bugün doğum yaptım spinal sezeryan bebişimn kalp damarında genişlik olduğu için kalp yerine gotrdler sadce doğum anında gordm , o orda ben odadaym süt sagip göndermem gerekiyor ..ilk sütünü elektrikliyle sagdm siringaya koydular gönderdiler .. pazrtsye kadar orda kalcak şuan su yemek yasak önerileriniz neler daha çok gelmesi için sıcak su torbasını koydm faydası oldu biraz başka ?